Zwroty, gwarancja i reklamacje

Zwroty, gwarancja i reklamacje

Gwarancja i reklamacje

W przypadku zakupów indywidualnych każdy produkt objęty jest 24-miesięczną gwarancją. Jeśli podczas użytkowania mebla pojawią się trudności, prosimy zastanowić się, czy nie wynikają one z nieprawidłowego montażu lub pielęgnacji. Takie przypadki nie podlegają reklamacji, jednak zawsze służymy pomocą i chętnie doradzimy, jak uniknąć ewentualnych uszkodzeń.

Produkty oferowane w e-sklepie Red Meblenowe i produkowane na zamówienie, a wady fabryczne występują niezwykle rzadko.

Na zgłoszenia reklamacyjne odpowiadamy w ciągu 14 dni. Jeśli wada jednoznacznie wynika z błędu produkcyjnego (a nie z nieprawidłowego użytkowania), zaproponujemy jedno z poniższych rozwiązań:

  • pomoc telefoniczną,
  • naprawę na miejscu (jeśli będzie to możliwe) lub u producenta,
  • wymianę towaru,
  • zwrot pieniędzy po dostarczeniu mebla do naszego magazynu.

Warunki reklamacji

1. Demontaż mebla

Jeśli mebel został już złożony, a wymaga zwrotu lub reklamacji, należy go zdemontować do stanu, w jakim został dostarczony. W razie potrzeby chętnie pomożemy.

2. Przygotowanie i dostarczenie mebla

Produkt musi być odpowiednio zabezpieczony do transportu – wystarczą kartony i folia dostępne w domu (oryginalne opakowanie nie jest wymagane). Ważne, aby mebel nie został uszkodzony podczas transportu zwrotnego (otarcia, uderzenia, wpływ warunków atmosferycznych itp.).

Adres magazynu, na który należy dostarczyć produkt, zostanie podany w odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne.

Uwaga:
W przypadku naprawy, wymiany lub zwrotu pieniędzy klient jest zobowiązany do samodzielnego dostarczenia mebla – nasza firma nie zapewnia transportu.
Brak demontażu lub nieprawidłowe zapakowanie może skutkować odrzuceniem reklamacji i opóźnieniem całego procesu.

Zwrot pieniędzy

Zwrot środków następuje najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu uznania reklamacji. Zwracamy wszystkie dokonane przez klienta płatności za produkt, przelewem elektronicznym.

Nie zwracamy kosztów:

  • opakowania zwracanego mebla,
  • dostawy zwrotnej,
  • innych kosztów poniesionych przez klienta z własnej inicjatywy.

Reklamacja to dla nikogo niekomfortowa sytuacja – dlatego dokładamy wszelkich starań, aby cały proces przebiegł sprawnie i w przyjaznej atmosferze.

🛠️ Formularz zgłoszenia zwrotu lub reklamacji – RED Meble















Привіт! Це тестовий блок.